dimarts, 6 de novembre del 2012

Daniel Suelo, el nou cavernicola.


L'home que deixat el diner per viure en una cova



Per què viuré sense diners? Per Daniel Solo
 Aquesta és l'única forma que conec per viure amb la consciència tranquil·la.  Les raons són moltes.  Aquestes són algunes de les principals:
 (A) És instintiva (b) Raons polítiques (c) raons espirituals (d) raons de salut (salut mental i física) (e) raons econòmiques i (f) és simplement divertit, seriosament:

 (A) És instintiva:
 En realitat, tu i jo i tots vivien sense diners, sense consciència de Crèdit i Deute, quan vam néixer.  El nostre vertader ser ja viure sense diners.  La resta és il·lusió falsa.  Aquest estil de vida és la natura i el desig dels nens.  Qualsevol nen o jove que parlo, encara no massa programat per l'home, pensa que és cool.
 Totes les criatures, tot l'univers, fora de les muralles de la civilització comercial viure sense diners.  És per això que la natura, als afores de la civilització es contreu, està perfectament equilibrada.  No obstant això, cap nació de la terra, fins i tot amb el seu PH.D.  economistes, fins i tot pot equilibrar el seu pressupost!

 (B) Política
 Això requereix poca explicació.  Mira la política.  Mira els Estats Units i el materialisme rampant en el món.  Mira les multituds d'esglésies abonen aquesta política, tractant d'ocultar la cobdícia sota les màscares de pietat.  Mira les empreses, el comerç mundial.  Necessito dir més?  El seu fruit és eloqüent.

 (C) Espiritual
Jo vaig créixer en un llar cristiana evangèlica.  Em vaig emportar a la meva religió seriosament.  Però vaig començar a preguntar-me per què els cristians professos rares vegades segueixen els ensenyaments de Jesús - és a dir, el Sermó de la Muntanya, a saber renunciar a les possessions, vivint per sobre de Crèdit i Deute, donant lliurement i prendre lliurement, donar sense esperar res a canvi, perdonar tots els deutes, degut ningú una cosa, vivint per sobre d'amortització de qualsevol mal-for-mal o ben bé-, vivint i caminant sense culpa (deute), sense rancor (deute), sense judici (de crèdit i el deute), que viu per gràcia (Gratis, no per les nostres pròpies obres, sinó per les obres de la vertadera natura que flueix a través de nosaltres).
 A mesura que vaig ser creixent, obrint la meva ment, vaig començar a aprendre que els principis del cristianisme són els principis de totes les religions - com el taoisme, el judaisme, l'hinduisme, el budisme, el jainismo, el sijismo, l'Islam, el Mormonisme, el xamanisme, el paganisme, etc (malgrat els bastardizations institucionalitzades de cadascuna d'aquestes religions, la venda del seu Esperit per 30 peces d'argent).
 Cap religió té el monopoli de la veritat.  I els més llunyà de la seva pròpia veritat són els que es creuen l'única església vertadera.  Els principis bàsics de les religions del món són els principis mateixos de la natura ", la llei escrita en cada cor."  I vostè sap això en el seu nucli més profund.  Potser Jesús no utilitzar els exemples dels corbs, lliris, pluja plovent sobre els pardals i només injust,, llavors, i els nostres cors, per portar a la llar aquests punts?
 No obstant això, això em va portar a un punt en què estava farta d'estudiar i parlotejar sobre la religió i la filosofia, perquè no ho vaig fer, no podia posar-les en pràctica.  Ningú ho va fer, ningú podria.  Després va entrar en una fase de cinisme, amargor, l'espiral de la depressió clínica, i menyspreu per totes les religions i parlar de les coses espirituals, el menyspreu per les concepcions de Déu. 

 


(D) Salut
 Havia viscut en Denver i Boulder, Vermell, i vaig decidir que estava tip de la carrera de rates.  Així que vaig renunciar al meu treball i es va mudar a Moab, Utah.  Finalment em va començar a adonar-se que l'única manera de superar la depressió era simplificar els meus pensaments, deixar-los anar.  Aquest és el Budisme 101, el resultat inevitable de qualsevol que vulgui curar.  I llavors me vaig donar compte de les meves coses també els meus pensaments.  En deixar anar els pensaments inútils, em deixo portar per les possessions inútils.  I em deixo portar per les possessions inútils, vaig trobar més i més que necessitava cada vegada menys.  No va ser un esforç, però és més com un arbre deixant caure els seus fulls o llavors.  I amb les meves possessions, possessions dels pensaments i aquestes coses i les persones, se'n va anar volant la meva depressió.  Però aquesta odissea va continuar anant encara més profund.
 Cada vegada que feia un curriculum vitae per a un treball, vaig signar el meu nom a un document, obrir un compte bancari, o fins i tot comprar un plàtan al supermercat, em sentia un deix de falta d'honradesa, com si jo no deixava que el meu sí que sigui sí i el meu no ser no.  Sí, vostè sap el que estic parlant.  Tothom ho fa.  M'estava tornant hipersensible a aquest coneixement bàsic.  Fins i tot el més mínim germen de la deshonestedat era només això - una llavor.  Una llavor pot instal·lar a la ment, tota la terra.  Un ull fosc pot enfosquir tot el cos, l'univers sencer!
 Un any vaig ser a Alaska amb els meus dos amics, Leslie i Mel, a la seva camioneta i va passar el final de la primavera, l'estiu i principis de la tardor allí.  Al principi va treballar en les molles.  Però res d'això se sentia honrat.  Així que sortir i decidim anar en un viatge de paquet només i tractar de viure de la terra per unes poques setmanes.  El & Behold, em vaig trobar amb un tipus cridat basc Ander qui també estava jugant amb pensaments de viure de la terra.  Així que això és el que vam fer.  Tenim peixos morts, va menjar bolets i baies, i vivia molt bé.  Llavors arribem a la carretera, fent autostop, i es va donar compte de com eren persones generoses, i es van sorprendre de la gran quantitat de màgia "coincidències" que mantenien que ens succeeix.  Finalment ens separem i jo decidim enganxall tot el camí de tornada a Moab, Utah, amb 50 dòlars en la butxaca, només per veure si podia.  Quan vaig arribar a Moab, tenia $ 25 a l'esquerra.  Llavors me vaig donar compte que només havia usat els diners per a coses que no necessita, com a aperitius i una cervesa.  Per primera vegada, me vaig donar conta que podia viure totalment sense diners.

 (E) Econòmic
 Durant la meva estada a Alaska, jo també estava pensant en el concepte dels deutes del món, bancs, corporacions, la guerra i la pobresa.  La meva mantra constant era: "Perdona'ns els nostres deutes, així com nosaltres perdonem els nostres deutors".  Perquè jo estava donant compte, cada vegada més, que en realitat no hi ha una línia divisòria entre el deute físic i espiritual del deute.  Deute Físic i Espiritual són bessons siamesos.  Jo sabia, des de convertint gradualment alliberada de la depressió clínica, que els deutes mentals, cridats culpa i venjança, estan inextricablement vinculats amb deutes físics.  I els deutes mentals estan també indissolublement vinculat amb la malaltia física.  I la compassió no jutja els deutors, però els perdona, igual que els curanderos no jutjo a curar els malalts, però ells, els fan tot, accepten com un tot.  L'amor als diners, l'afecció a Crèdit i Deute, realment és l'arrel de tot mal, tota malaltia, tota la facilitat de les Nacions Unides.
 Res del que estic dient aquí requereix una investigació o prova, perquè tota l'evidència està just dins tu.  Simplement prengui temps per mirar.

 (F) És simplement divertit!
 Em va fascinar hindú Sadhus, que vaguen a l'Índia sense diners i les possessions.  Volia convertir-se en u..  Un par de años después de mi odisea Alaska, fui a la India con un amigo íntimo, Michael.  En realitat, des que havíem arribat repartiment de l'assassí-tiquets a Tailàndia, vam ser a Tailàndia en primer lloc.  Allí es va trobar amb un monjo budista cridat Sumetho, però he transportat a un monestir budista al nord de Tailàndia, als afores de Chiang Mai.  Va ser una experiència que canvia la vida.  Llavors em va connectar amb Michael novament i ens muntem a l'Índia.  Després de vagar a l'Índia per un parell de mesos, vaig acabar en McLeod Ganj, prop de Dharamsala, on els refugiats tibetans són.  I el Dalai Lama estava allí, i em vaig posar a escoltar les seves converses durant una setmana.  Després es va tornar cap a nosaltres els occidentals.  Va dir que pensava que era admirable que la gent ve de totes les terres per explorar el budisme tibetà.  No obstant això, va fer insistència en què la veritat es troba en totes les religions, i potser només uns pocs podien trobar satisfacció en una altra fe.  En cas contrari, es recomana que tothom torni a on van ser plantats, en comptes de tractar de trobar l'herba més verda en l'altre costat de la tanca.  Això allò que s'ha cenyit per a mi.  De què serviria fer-ho per mi per ser un sadhu a l'Índia?  Una vertadera prova de fe seria tornar a una de les més materialistes, es reuneixen diners-nacions de la terra, per tornar als principis de l'espiritualitat autènticament profunds ocults sota la nostra pròpia religió de la hipocresia, i ser un sadhu allí.  Aquesta idea m'omplo de goig.  Puc ser un sadhu als Estats Units, la qual cosa pensava.  Per ser un vagabund, un vagabund, i fer un art d'això - aquesta idea em va encantar.  La idea que era pura diversió. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Us animem a fer observacions per explicar, il·lustrar, o criticar el contingut d'aquest article. Moltes gràcies per la vostre col·laboració.

Circumstancialment aquesta opció resta suspesa.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.