dimecres, 15 de setembre del 2010

Voragine del Golgo / Su Susterru

Hem rebut la següent nota de l’amic Jordi de Mier

Hola,

Des que vaig conèixer l'existència de la vostra publicació m'agrada, de tant en tant, fer una ullada a les notícies que hi aneu incorporant. Ara he tingut ocasió de llegir el que vau publicar no fa massa sobre la Vorágine del Golgo a Sardenya.

Un cop vaig estar comentant amb l'amic Josep Manel Victòria la meva preocupació davant la pèrdua, oblit o tergiversació de la nostra petita història i com estudiava la possibilitat de dur a terme algunes iniciatives per canalitzar una possible col•laboració personal a l'esmentat tema.

Lligant els dos aspectes em sembla oportú adjuntar-vos el que vaig publicar, fa quasi 40 anys, al butlletí del CMB amb motiu de la nostra expedició a l'illa de Sardenya. Crec queda palès l'interès sobre la seva gènesi que ja llavors ens va causar i, tangencialment, esmenar l'error del comentari que s'inclou sobre l'any en que hi vam ser. Potser em sap greu que, la descripció d'aquesta curiositat espeleològica, no tingui la paternitat que li pertoca.

Una encaixada i endavant.

Jordi de Mier


Tot seguit reproduim l’article citat, extret del butlletí del CMB maig-juny 1971, pags. 58-60.

Gracies Jordi!


Podeu reveure la nota anterior en aquest enllac a l’Espeleobloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Us animem a fer observacions per explicar, il·lustrar, o criticar el contingut d'aquest article. Moltes gràcies per la vostre col·laboració.

Circumstancialment aquesta opció resta suspesa.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.