dijous, 18 de desembre del 2008

Protecció de les cavitats

Que cal fer per conservar el patrimoni subterrani? Com aconseguir que les nostres visites tinguin el menor impacte possible?

És un tema crucial i tindrem que tenir molta cura per establir l’equilibri necessari entre protecció i llibertat d’acció, finalment es un tema de respecte per el medi, una transcendent qüestió d’educació personal.

En continuarem parlant, però avui us vull presentar una presentació-reflexió que el prestigiós espeleòleg belga Paul de Bie ha elaborat en castellà.

1 comentari:

  1. Es siempre de agradecer la divulgación de esta esplendida presentación de Paul de Bie.

    Solo puntualizar que la traducción al castellano fue realizada por el Espeleo Club de Gràcia en febrero del 2003. Se hizo una presentación en publico en las jornadas de protección y limpieza de cavidades realizadas en las Coves de Benifallet en junio de ese mismo año, organizadas por el ECG y en las que participaron varios grupos catalanes.

    Se tenia la intención de traducirla también al catalán, pero Paul nos dijo que no valía la pena ya que estaba preparando una nueva presentación, y era mejor invertir nuestro tiempo en traducir la nueva.

    ResponElimina

Us animem a fer observacions per explicar, il·lustrar, o criticar el contingut d'aquest article. Moltes gràcies per la vostre col·laboració.

Circumstancialment aquesta opció resta suspesa.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.