dimecres, 20 de febrer del 2008

Conferència d’en Norbert Casteret a Barcelona 1963

Poster divulgació

El Grup d´Investigacions Espeleològiques, una secció del Centre Excursionista de Gràcia, va preparar del 22 al 28 d´abril de 1963 tota una sèrie d´actes per commemorar el cinquè aniversari de la seva fundació.

Un d´aquests actes, el dia 26, va ser una conferència del prestigiós espeleòleg francès Norbert Casteret, fet venir pel G.I.E. expressament per aquest acte.

La sessió es va complementar amb la projecció d´unes pel·lícules sobre La Cigalere i La Pierre St Martin.

Afegeixo les imatges de les entrades i dels impresos de propaganda fets per aquella ocasió.

Fulletó informatiu de la conferència

Entrada, cara anterior

Entrada, cara posterior, amb la signatura autógrafa d´en Norbert Casteret

Aquesta sessió va ser la meva iniciació a l´espeleo. El Ricart Alsina, company meu d´estudis, que jo ja sabia que feia espeleo al G.I.E. em va proposar anar a la conferència, al Club Elena i així ho vaig fer.

M’hi vaig enganxar! Al cap d’un mes, el 23 de maig del mateix any, vaig tenir el bateig en cavitat, l´Avenc de les Pedres, a Castellar del Vallès.


Lluís Auroux

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Us animem a fer observacions per explicar, il·lustrar, o criticar el contingut d'aquest article. Moltes gràcies per la vostre col·laboració.

Circumstancialment aquesta opció resta suspesa.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.