Semblaria que aquest costum xirucaire s’ha perdut a casa nostra, però tinc ben viu el record d’una excursió a la Capsia Cave i als celebres ponors càrstics del Peloponés el 2005 amb un grup d’espeleòlegs americans que entre les reiterades peticions de “caves, caves, caves” estripàven joiosament un cançoner espeleo difícilment traduïble.
En congresos i trobades sovint escoltem grups més o menys “professionals” que s’atreveixen a amenitzar les vetllades amb alguna interpretació musical, però avui us vull presentar un grup que ha superat aquesta etapa inicial i podríem dir que s’ha "professionalitzat" son els canadencs Dangerous Dick and the Duckbusters
De les seves balades ja s’han editat tres CD’s i el producte de les seves vendes es destina a una societat sense ànim de lucre creada per la protecció i la conservació de les coves i el carst Canadenc.
Una simpàtica inversió!






0 comentaris:
Publica un comentari