dilluns, 7 de maig del 2007

Fotografia del pou de la Emergence du Ressel


Una interessant fotografia feta al pou de la Emergence du Ressel (Lot, França), situat a uns 400m de l'entrada, amb una considerable dificultat d'execució, feta recentment per un espeleobussejador francés.

http://s139864522.onlinehome.fr/index.html


C'est le grand puit juste avant la galerie basse.

Je crois que sur la topo c'est le puit 4.

Pour ce qui est du matos, je suis parti avec mes 2 12l, mes 2 9l, mon phare 2x400w, un canon 350d + son pied et son caisson huggyphot bricolé pour qu'il puisse y rentrer et un appolo qui m'a bien aidé pour trimballer tout ça.

J'ai réglé l'appareil sur 400 iso, ouverture 3.5, focus manuel à l'infini, 1/20e, mode rafale en raw. Une fois le pied installé, j'ai bloqué le déclencheur et hop, je suis allé me ballader dans le puit avec le phare, l'abandonnant parfois pour être éclairé et avoir ainsi un plongeur sur la photo.

De retour de plongée (1h20 + 40 minutes de paliers), avec photoshop, j'ai pris les bouts éclairés ça et là sur une vingtaine de photos (parmis 400) et j'ai recomposé ce que vous voyez.

2 comentaris:

  1. Genial!

    El mestratge ja és visible, ara nomès ens cal un xic de paciència per veure les fotos espeleosub de la SIE.

    ResponElimina
  2. Paciència, estem en progres d´entendre més profundament el funcionament de la màquina de fotos...espere que aviat anirem a aquest lloc a fer alguna prova de flash...

    ResponElimina

Us animem a fer observacions per explicar, il·lustrar, o criticar el contingut d'aquest article. Moltes gràcies per la vostre col·laboració.

Circumstancialment aquesta opció resta suspesa.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.