dimarts, 29 de novembre del 2011

Documental dona i espeleologia


El passat setembre, dins de l’Euro Speleo Forum, Loreto Wallace amb la companyia de la fotògrafa Ute Müller,J.A. Berrocal president de la Federació Andalusa d'Espeleologia presentaren el vídeo documental  Mujer y espeleología en España patrocinat pel Consejo Superior de Deportes i la Federación Española de Espeleologia, com un element mes de les actuacions que la Federació està desenvolupant per augmentar el nombre de “deportistas femeninas” en l’espeleologia i la seva “conciliación con el ámbito familiar”.


Dones entrevistades


Realització

El documental de 20' Mujer y Espeleología en España
.

5 comentaris:

  1. Con todo el respeto y con riesgo de equivocarme. Esta mujer ha mirado poco lo que hay mas afuera de su ventana...

    ResponElimina
  2. El reportatge esta força be, el únic detall que no me ha agradat a sigut veure fotos del meu club (pot ser siguin tretes del Cavernes) on surt la Maria Rosa Viñas, al menys haurien pogut esmentar-la al reportatge.

    Enric P.

    ResponElimina
  3. Sobretot..E porcel el teu club es teu i de ningu mes,paternalisme pur i dur
    Captain Garfio

    ResponElimina
  4. El fragmento de las competiciones esta de sobra. Esto no es espeleología ni nunca lo sera.

    La espeleologia es la ciencia que estudia las cavidades subterraneas. Ya me direis que tiene que ver esto con el colgarse de la pared de un gimnasio para ver quien sube mas rapido por una cuerda, o con la competición entre compañeros.

    Las espeleología siempre se ha caracterizado como una disciplina en la que el interes del grupo estava por encima de cualquier interes personal. Ultimamente estamos potenciando la competicion y el enfrentamiento en todos los campos. Asi alimentamos los individualismos y nos cargamos un principio tan humano como es la cooperacion entre todos los individuos para conseguir un objetivo comun.

    Como decia Félix Ruiz de Arcaute:
    "El eslabón sólo no vale nada, lo importante es la cadena".


    Luis Almela (E.C.C.)

    ResponElimina
  5. Cuidao el capitan Garfio cuan puje per una corda (si es que fa espeleo)que igual la talles amb la teva má...

    Peter Pan

    ResponElimina

Us animem a fer observacions per explicar, il·lustrar, o criticar el contingut d'aquest article. Moltes gràcies per la vostre col·laboració.

Circumstancialment aquesta opció resta suspesa.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.